torsdag, november 29, 2012

Førjulshjemmekontoret


En utfordring med førjulskontoret her hjemme er den ganske store kurven med pepperkaker som står på bordet i kontoret.  Det er farlig godt i travle tider.  Jeg bestille også jule te fra Whitard i forrige uke - den var så utrolig god, og snakk om fin eske. 


Det har kommet så mye fint i nettbutikken nå i høst, men i dag ble jeg litt matt. Jeg fant denne fine kurven på lager og den har jeg rett og slett glemt å legge ut i nettbutikken. Nå ligger den der og her den koster 105,-. 


Bordet er fra Via Cph og har vend bar bordplate så det kan også være sort. 


Slik ser det ut hos meg om dagen, det er ekstra stas nå før jul med kaker og god te.Skrivebordet rett mot sofaen, men det er så utrolig overfylt med papirer, ordrer, etiketter og rot at det egner seg svært dårlig til blogging - det får jo være måte på til realityblogging. 

1 kommentar:

Tulip sa...

Hehe...nei ikke greit med et så hjemmekoselig kontor, og tilgejngelige pepperkaker. DET hadde ikke gått for min del, det innrømmer jeg glatt!